My Life in Pictures januari en februari ”16

Het is alweer iets meer dan een maand geleden toen ik voor het laatst een blogpost plaatste op Live Love Travel. De site staat momenteel een beetje stil. Maar dat betekent niet dat de site stopt. Absoluut niet! Ik ben momenteel veel bezig met andere dingen. Waarmee? Dat zie je en lees je in deze My Life in Pictures januari en februari.

sunrise-Sneek

Het is 1 januari 2016, 8.30. Tijd om naar werk te gaan. Wat voelde ik me toch beroerd. Geen kater, maar de griep. Ik ben om 12 uur weer naar huis gegaan om uit te zieken.

Sissy-de-poes

Sissy was erg lief voor me. Ze kwam zelfs bij me op schoot. Dit is erg zeldzaam.

Ijzel-Sneek

Wat een ijzel. Zelfs de ramen waren bevroren. Ik was erg blij dat ik in die week ziek was, want het was niet te doen buiten met die gladheid.

Amondo-visitekaartjes

Yaay, mijn nieuwe visitekaartjes kwamen binnen. Voor- en achterkant.

Linzensoep-groenemeisjes

Linzensoep gemaakt van de Groene Meisjes. Mijn nieuwe verslaving! En dat terwijl ik niet eens zo’n soep liefhebber ben.

Love

Ahhhh ♥

Gin-tonic-training

Gin Tonic training op werk.

Gin-tonic

Zelf niet zo’n fan van. Het hangt er vanaf welke tonic wordt gebruikt. Mijn voorkeur ging naar de mediterranean van Fever-Tree. Die is wat zoeter.

training-met-collega's

Gezelligheid met collega’s.

view-sneek

Altijd weer een geniet moment: languit op de bank met een deken en kijken naar de prachtige lucht.

Julias-Utrecht

Het is januari en dat betekent weer naar de vakantiebeurs in Utrecht. Een lange reis als je uit Sneek komt, dus eerst maar een croissantje eten met een warme beker thee bij Julia’s.

vakantiebeurs Station-Utrecht

Erg veel inspiratie weer opgedaan bij de Vakantiebeurs. Ik besloot om snel weer te vertrekken, want ik had een ontstoken oog wat erg zeer deed. Helaas haalde ik de trein niet en moest ik ruim 2,5 uur wachten omdat ik een dalkaartje had. Ik besloot om mezelf te verwennen en even lekker te eten bij een restaurantje op het station. Te beginnen met een verse muntthee en daarna een geitenkaassalade.

Broodje-voor-onderweg

Een paar dagen later had ik een sollicitatiegesprek in Oosterhout. Pfff wat een rit vanuit Sneek. Op de terugweg pauzeerde ik even met een broodje van het tankstation.

sunrise-sneek

Goed nieuws! Ik ben aangenomen in Oosterhout. Dit betekende dat ik ontslag moest nemen bij van der Valk in Sneek. Nog snel een paar mooie foto’s maken van het prachtige uitzicht vanuit het hotel.

logeerbed-kopen

Het geregel kon beginnen. Werken in Oosterhout, logeren in Rotterdam. Er moest o.a. een bed worden gekocht.

borrelavond

‘Laatste’ weekend in Friesland. Er moest natuurlijk weer geborreld worden. Dit deden we bij De Wijnberg in Bolsward.

liefde

Afscheid nemen van Sissy, want die blijft achter in Sneek. De volgende dag 1 februari begon ik met mijn nieuwe baan.

Bagels & Beans Leeuwarden

Eerst werkweek zat erop in Oosterhout. Ik ben dat weekend weer teruggegaan naar Friesland. Zaterdag ging ik shoppen in Leeuwarden en even lunchen bij Bagels & Beans.

Sunrise Rotterdam

Yes, het wordt al licht als ik opsta! Wat een prachtig uitzicht toch hier in Rotterdam.

Auto krabben

Jakkes. Het is koud buiten en de autoruiten moesten gekrabd worden.

Koffietijd

Zondagmiddag de stad ingegaan in Rotterdam. Eerst een kopje koffie gedronken vlakbij de koopgoot.

Sumo

Sushi lunchtime bij Sumo! Nomnom! (de vis sushi was niet van mij)

Markthal

Op de terugweg liepen we langs de markthal. Het blijft een prachtig gebouw!

Zoals je kon lezen is mijn leven ineens totaal op de kop gegooid vanwege werk. Momenteel logeer ik bij een vriendin in Rotterdam, maar ik ben druk opzoek naar een eigen plekje hier in de stad. Helaas gaat dit niet zo snel. Verder ben ik opzoek naar een nieuwe auto en reis ik vaak de weekenden af naar Friesland. Daarnaast moet ik erg wennen aan een fulltime baan waar ik de hele dag achter de computer zit. Ik vertrek om 7.45 en kom rond 18.45 weer thuis. Ook zit ik nog in mijn inwerkperiode. De afgelopen weken waren daarom erg hectisch met mega veel informatie. Vandaar dat mijn blog even op laag pitje staat. Wel ben ik ondertussen nieuwe rubrieken aan het bedenken.

Ik kan niet wachten tot ik ben gesetteld in Rotterdam en ik wat thuis ben in mijn nieuwe baan. Vanaf dan kan ik ook weer lekker bezig met mijn blog en mijn werkzaamheden als ZRA (zelfstandig reisadviseur).

Tot snel! ♥

Welkom op mijn reisblog! Op deze blog schrijf ik artikelen over diverse bestemmingen en de laatste reisnieuwtjes. Heb je tips of wil je me wat vertellen? Laat gerust een reactie achter (vind ik leuk!) of neem contact met me op.

Comments

1. Bevalt je baan je goed? Hopelijk vind je snel een eigen plekje en kan je lekker gaan settelen. Zo top dat je een baan in de reisbranche gevonden hebt!!

• Ja mijn baan bevalt erg goed! Ik leer super veel over de luchtvaart wat een studie op zich is. Ben helemaal happy :) Toevallig deze week ook een kamer gevonden in Rotterdam. Tweede paasdag trek ik daar in.

2. Leuk! Mooie visitekaartjes! Toevallig net zitten denken om ook eens aan de visitekaartjes te gaan (ik heb ze nog niet sinds ik blog, had ze ooit voor de oude website, maar gebruikte ze echt te weinig). Fijne zondag!

• Hey Yvonne. Dankjewel. Ja visitekaartjes zijn echt super handig. Als ik iemand vertel over mijn blog geef ik direct ook een visitekaartje. Dankjewel, jij ook een fijne zondag! (ps. ben bezig met onderhoud op de website, vandaar dat die er soms wat gek uitziet).